You are currently viewing Παναθηναϊκός: Συνεχίζονται οι εργασίες στη Λεωφόρο
Παναθηναϊκός: Συνεχίζονται οι εργασίες κανονικά και με γρήγορους ρυθμούς στη Λεωφόρο, ενόψει της νέας σεζόν.

Παναθηναϊκός: Συνεχίζονται οι εργασίες κανονικά και με γρήγορους ρυθμούς στη Λεωφόρο, ενόψει της νέας σεζόν.

Σε πλήρη εξέλιξη είναι οι εργασίες στη Λεωφόρο ενόψει της νέας σεζόν.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση η ανακατασκευή του χλοοτάπητα και τα άλλα έργα υποδομής προχωρούν κανονικά

και μάλιστα με γρήγορους ρυθμούς έτσι ώστε όλα να είναι απόλυτα έτοιμα για να χρησιμοποιηθούν από την ποδοσφαιρική ομάδα στην έναρξη των υποχρεώσεών της.

Αναλυτικά τα έργα τα οποία έγιναν και πρόκειται να γίνουν:

Στον αγωνιστικό χώρο αντικαταστάθηκε όλο το εδαφικό υπόστρωμα και τοποθετήθηκε ειδική άμμος που θα διασφαλίζει την ταχύτατη διήθηση του νερού από την επιφάνεια.

Εγκαταστάθηκε σύγχρονο σύστημα αποστράγγισης με δίκτυο που θα έχει την ικανότητα να παροχετεύει υδάτινα φορτία με ρυθμούς πάνω από 250 mm/h.

Το αντλητικό συγκρότημά ανανεώθηκε πλήρως και το αρδευτικό σύστημα αλλάζει και τοποθετηθηκε νέο block system που ανταποκρίνεται ακόμη και σε ακραίες συνθήκες ανέμου.

Τοποθετήθηκε σήμερα για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το κορυφαίο σε χαρακτηριστικά υβρίδιο βερμούδας στον κόσμο με ειδική μέθοδο στολωνοφύτευσης από εξειδικευμένο ιταλικό συνεργείο.

Τοποθετείται περιμετρικά του γηπέδου τεχνητός χλοοτάπητας ποιότητας FIFA QUALITY PRO ο οποίος θα έχει ακριβώς τα ίδια μηχανικά χαρακτηριστικά με τον φυσικό.

Eνισχύεται με δεύτερο φωτιστικό σώμα από την Ολλανδία, το σκιασμένο σημείο του γηπέδου και έτσι λύνεται οριστικά το πρόβλημα ανάπτυξης του χλοοτάπητα στην νότια πλευρά του γηπέδου.

Aγοράζεται εξοπλισμός με ειδικές προδιαγραφές ώστε να μην συμπιέζει τον αγωνιστικό χώρο όπως προβλέπεται από το πιο αυστηρό πρωτόκολλο της UEFA

και έτσι το γήπεδο αυτονομείται πλήρως από άποψη μηχανημάτων.

Διαμορφώνεται πρόγραμμα διαχείρισης του χλοοτάπητα που στοχεύει στην μείωση του περιβαλλοντικού και υδατικού αποτυπώματος του,

με απώτερο στόχο τον περιορισμό του συνολικού αποτυπώματος του χλοοτάπητα στο μισό.