Viral: Τον γύρο του πλανήτη κάνουν φωτογραφίες και βίντεο από τον θεσμό του Burning Man που διεξάγεται στην έρημο της Νεβάδα.
Viral: Μετά από δύο χρόνια που δεν έγινε λόγω του κορονοϊού το Burning Man διεξήχθη κανονικά. Και ήταν φυσιολογικό να γίνει χαμός.
Tho people love to compare the #Burningman aesthetic to Mad Max…the Exodus from camp is the most Mad Max I’ve felt all week…5 hours in, two more till I reach the exit gate. 🤦🏻♂️🤷🏻♂️ @bmantraffic @burningman pic.twitter.com/ihOczA91Z0
— CJ (@cjyu) September 5, 2022
Το event έχει να κάνει με την επικοινωνία και την τέχνη και κράτησε 8 μέρες. Όπου κατά την διάρκεια του έγιναν πολλές εκδηλώσεις.
Μάλιστα στο τέλος κάηκε και το ομοίωμα άνδρα, όπως συνηθίζεται από το 1991 όπου διεξάγεται.
People have been asking me if there’s video footage from my #BurningMan Exodus yesterday …and yup—ask and you shall receive! But regardless of the hours of waiting—it was 100% worth it, and I can’t wait to do it again next year!!! (1 of 3) @burningman @bmantraffic pic.twitter.com/uYuiwAaUXr
— CJ (@cjyu) September 6, 2022
Βέβαια εκείνο που έκλεψε την παράσταση ήταν η επιστροφή. Όπου για να φύγουν από εκεί όσοι παραβρέθηκαν σχημάτισαν ουρά χιλιομέτρων. Που έγινε σε δρόμο με 17 λωρίδες κυκλοφορίας.
People have been asking me if there’s video footage from my #BurningMan Exodus yesterday …and yup—ask and you shall receive! But regardless of the hours of waiting—it was 100% worth it, and I can’t wait to do it again next year!!! (2 of 3) @burningman @bmantraffic pic.twitter.com/nDL18zpuEB
— CJ (@cjyu) September 6, 2022
TikTok για διακοπές
Από την άλλη το TikTok έγινε το κατάλληλο μέρος για καταπληκτικές ταξιδιωτικές συμβουλές. Παρέχει πληροφορίες για το πώς να πετύχει κάποιος αναβάθμιση θέσης σε πτήση. Φθηνά εισιτήρια ή να δείτε τα πιο δημοφιλή τουριστικά αξιοθέατα του κόσμου σαν επαγγελματίας.
Ο ιστότοπος ταξιδιωτικών κρατήσεων Next Vacay ανέλυσε τα κορυφαία δημοφιλή ταξιδιωτικά αξιοθέατα στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Στη συνέχεια διασταύρωσε τις αναφορές των δεδομένων με τις κριτικές του Tripadvisor. Για να καθορίσει άλλους παράγοντες, όπως τις καιρικές συνθήκες του προορισμού. Τιμές και πολυκοσμία, για να βρει τελικά τα πιο περιζήτητα ταξιδιωτικά αξιοθέατα σε όλο τον κόσμο.
Οι αναζητήσεις για τα «ταξιδιωτικά βίντεο στο TikTok» έχουν αυξηθεί κατά 350%. Καθώς το 2022, οι νεότεροι millennials και οι ταξιδιώτες της Gen-Z στρέφονται στη viral εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτική έμπνευση.
Το Στόουνχετζ
Σύμφωνα με το Next Vacay, η λίστα των 10 κορυφαίων αξιοθέατων με τις περισσότερες προβολές στο TikTok. Περιλαμβάνει το Στόουνχεντζ στο Σάλσμπερι της Αγγλίας, στο Νο. 10.
Το αξιοθέατο συγκέντρωσε σχεδόν 52 εκατομμύρια προβολές στο TikTok. Από τον Φεβρουάριο του 2021 έως τον Φεβρουάριο του 2022.
Ακολουθούν το Εθνικό Πάρκο Γιοσέμιτι στην Καλιφόρνια με 59 εκατομμύρια προβολές στο TikTok, το φράγμα Χούβερ στη Νεβάδα με 70 εκατομμύρια προβολές, η γέφυρα «Χρυσή Πύλη» του Σαν Φρανσίσκο με 118 εκατομμύρια προβολές και το Las Vegas Strip στη Νεβάδα, που έχει περισσότερες από 259 εκατομμύρια προβολές.
Στην 5άδα το Γκραντ Κάνυον
Όσον αφορά την πρώτη πεντάδα, το Γκραντ Κάνυον κατέλαβε την 5η θέση με 273 εκατομμύρια προβολές, ενώ ακολουθεί το Ταζ Μαχάλ με 377 εκατομμύρια προβολές στο Νο. 4.
Η θέση Νο. 3 ανήκει στον απόλυτα κλασικό ταξιδιωτικό αξιοθέατο, τον Πύργο του Άιφελ, ο οποίος είχε 719 εκατομμύρια προβολές στο TikTok και ακολουθεί ο Μπουρτζ Χαλίφα στο Ντουμπάι στο Νο. 2 με 1,9 δισεκατομμύρια προβολές.
Και τέλος, στη Νο. 1 θέση, βρίσκεται ο αγαπημένος προορισμός όλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ποντικόσπιτο της Disney World στο Ορλάντο, το οποίο συγκέντρωσε 8,6 δισεκατομμύρια προβολές στο TikTok.