You are currently viewing Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Μαγικές εικόνες, σούπερ διαδρομές (vids)

Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Η εκκίνηση έγινε για ένα από τα πλέον δύσκολα ράλι που διεξάγεται σε χωμάτινες διαδρομές και οι εικόνες είναι εντυπωσιακές.

Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Τα αμάξια δοκιμάζονται στις ειδικές του ελληνικού ράλι, που είναι από τα κορυφαία. Και είναι ενταγμένο ξανά στο καλαντάρι του WRC.

Ο Σεμπαστιάν Λεμπ με Ford προηγείται στη γενική κατάταξη μετά τη διεξαγωγή των έξι πρώτων ειδικών διαδρομών.

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις από τις έξι ειδικές. Είναι στην κορυφή έχοντας 1.7 δευτερόλεπτα πίσω του τον -συμπατριώτη και «ομόσταυλό» του- Πιέρ-Λουί Λουμπέ.

Ο 48χρονος Λεμπ επικράτησε στις πρώτες τρεις ειδικές (Λουτράκι 1, Χαρβάτι και Λουτράκι 2). Και «σκαρφάλωσε» προσωρινά στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ωστόσο ένα λάθος σε φουρκέτα της 5ης ειδικής (Δάφνη) τού κόστισε 6.6 δευτερόλεπτα.

 

Αυτό εκμεταλλεύθηκε ο 25χρονος Λουμπέ και, σημειώνοντας -για πρώτη φορά στην καριέρα του σε επίπεδο WRC- τον ταχύτερο χρόνο σε μια ειδική. Τέθηκε επικεφαλής στον αγώνα. Αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λεμπ.

 

Μάλιστα, ο Λουμπέ ήταν ο ταχύτερος και στην προτελευταία ειδική της ημέρας (Λιβαδειά), με αποτέλεσμα να αυξήσει το υπέρ του προβάδισμα έναντι του Εσαπέκα Λάπι της Toyota (+7.8 δευτερόλεπτα), ο οποίος «έριξε» τον Λεμπ στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης (+8.3 δεύτερα).

Η τελευταία ειδκή…

Όμως, στην τελευταία ειδική της ημέρας (Βωξίτες) ο Λεμπ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, καθώς ήταν 9.2 ταχύτερος από τον Λάπι. Παράλληλα, εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα του Λουμπέ (σ.σ. ο 25χρονος δήλωσε ότι είχε ένα θέμα με τα φρένα στο ξεκίνημα της ειδικής και κάποιο θέμα με το σύστημα διεύθυνσης στο τέλος, με αποτέλεσμα να είναι συντηρητικός στην οδήγησή του) και ήταν δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα ο Λεμπ να επιστρέψει στην κορυφή της γενικής, μολονότι στη διάρκεια της τελευταίας ειδικής το αυτοκίνητό του βρέθηκε στους δύο τροχούς, καθώς υπήρχε μια πέτρα στο έδαφος, την οποία το Ford χτύπησε στο πλάι, με αποτέλεσμα αυτή να «σηκώσει» το αυτοκίνητο.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο -πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών- Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος είχε τον… άχαρο ρόλο να «καθαρίζει» τον δρόμο για τους επόμενους, καθώς ξεκινούσε πρώτος την προσπάθειά του στις σημερινές ειδικές, βρίσκεται στην ένατη θέση της γενικής, περίπου 68 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 N Rally 2 βρίσκεται 4 λεπτά και 15.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεμπ.

Το Σάββατο (10/9) είναι η πιο… απαιτητική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις με έξι ειδικές (Πύργος 1 & 2, Περιβόλι 1 & 2, «Ταρζάν» 1 & 2), συνολικού μήκους 147,98 χιλιομέτρων.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις:

1. Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία/Ford) 1 ώρα 12:11.9

2. Πιέρ-Λουί Λουμπέ (Γαλλία/Ford) + 1.7

3. Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Toyota) + 8.7

4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) + 16.0

5. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) + 22.2

6. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) + 31.1

7. Γκας Γκρίνσμιθ (Μ. Βρετανία/Ford) + 33.9

8. Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) + 34.5

9. Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) + 1:07.8

10. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) + 1:38.9