You are currently viewing Ράλι Ακρόπολις: Όταν τα ελληνικά βουνά δέχονται… επίθεση – Εκπληκτικά πλάνα (vids)
Το Ράλι Ακρόπολις μπαίνει στην 3η και τελευταία του μέρα με τα ελληνικά βουνά να δέχονται... επίθεση και τα πλάνα να είναι εκπληκτικά καθηλώνοντας τους θεατές.

Το Ράλι Ακρόπολις μπαίνει στην 3η και τελευταία του μέρα με τα ελληνικά βουνά να δέχονται… επίθεση και τα πλάνα να είναι εκπληκτικά καθηλώνοντας τους θεατές.

Χαμός γίνεται με το Ράλι Ακρόπολις που είναι σε εξέλιξη. Πολλοί οι θεατές που απολαμβάνουν τις γκαζιές στα ελληνικά βουνά. Τα πλάνα που χαρίζουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι μοναδικά. Και καθηλώνουν τους πάντες.

Στη γενική κατάταξη του αγώνα ο Rovanpera (Toyota) προηγείται με 39,7″ του Ott Tanak (Hyundai). Ο οποίος έχει πίσω του μόλις στα 3,8″ τον (Sebastien Ogier Toyota).

Το όνομα του 20χρονου οδηγού της Toyota (Kalle Rovanpera) κυριάρχησε στην τρίτη ημέρα του Εθνικού μας αγώνα.

Ο Φινλανδός κράτησε ένα γρήγορο ρυθμό και παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες (αρχικά οι διαδρομές είχαν λάσπη σε κάποια σημεία, μετά στέγνωσαν και είχαν σαθρό χώμα και σκληρό τερέν) έμεινε πρώτος.

Μετά τις νίκες στην Παύλιανη και τη Γραβιά, ο Rovanpera είχε μια μικρή έξοδο κοντά στο τέλος της ειδικής Βωξίτες. Όταν το πίσω μέρος του Yaris του γλίστρησε σε ένα χαντάκι.

Βέβαια στο ξεκίνημα της Κυριακής ο Ροβανπέρα τα πήγε πολύ καλά και πλέον προηγείται 35 δευτερόλεπτα και δύσκολα θα χάσει τη νίκη.

Η ασφάλεια των θεατών

Στην δεύτερη θέση ο Ott Tanak (Hyundai ) είχε διπλό ρόλο. Αρχικά να κρατά σταθερή την διαφορά από τον πρώτο αλλά και να αμύνεται από τον τρίτο στην κατάταξη Sebastien Ogier (Toyota).

Ο πολύπρωταθλητής κράτησε μία στάση αναμονής στο πρώτο κομμάτι (για να διατηρήσει τα ελαστικά του).

Στο δεύτερο μισό της ημέρας (εκτός απροόπτου) θα πιέσει τον Tanak για την δεύτερη θέση. Ο Dani Sordo είναι σχεδόν 50 δευτερόλεπτα πιο πίσω.

Αγωνίστηκε προσπαθώντας να βρει ρυθμό, με το i20 του να γλιστρά. Ο Sordo είναι σε μία μοναχική τέταρτη θέση, πάνω από 70 δευτερόλεπτα μακριά από το Ford Fiesta του Adrien Fourmaux. Ο αγώνας τελείωσε για τον Ο Pierre-Louis Loubet, ο οποίος εγκατέλειψε με σπασμένο σύστημα διεύθυνσης.

Η προσέλευση των θεατών είναι πολύ μεγάλη. Και δυστυχώς δεν έλλειψαν οι παρατηρήσεις αλλά και οι η ακύρωση της 10ης ειδικής διαδρομής για λόγους ασφαλείας. Ακόμη και όταν μετά από παρατηρήσεις οι θεατές κάθονταν σε επικίνδυνες θέσεις.

Για την άτυπη Ελληνική κατάταξη οι τρεις πρώτοι είναι οι: Γ. Κεχαγιάς στην 19η θέση της Γενικής κατάταξης, Ι. Σερδεριδης στην 21η και Β. Βελάνης στην 22η.

 

Πηγή: protothema.gr