Η μεταγραφή του Λιονέλ Μέσι, στην Παρί Σεν Ζερμέν την προηγούμενη σεζόν, ταρακούνησε τον κόσμο του ποδοσφαίρου. Καθώς κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί τον Αργεντινό σούπερ σταρ, να αγωνίζεται για κάποια ομάδα εκτός από την Μπαρτσελόνα. Μπορεί η απόδοση του να μην ήταν η καλύτερη, αλλά βοήθησε την ομάδα στον οικονομικό τομέα. Αφού οι Παριζιάνοι, είδαν κέρδη τα οποία έφτασαν μέχρι και τα 700 εκατομμύρια ευρώ.
Ολόκληρος ο ποδοσφαιρικός πλανήτης σοκαρίστηκε, όταν την προηγούμενη σεζόν, ο Λιονέλ Μέσι πήγε στην Παρί Σεν Ζερμέν. Για τους φίλους του αθλήματος ήταν αδιανόητο, ο Αργεντινός να αγωνίζεται με την φανέλα μιας ομάδας, η οποία δεν είναι η Μπαρτσελόνα.
Κι όμως συνέβη, με τον Μέσι να φτάνει στο Παρίσι δίνοντας ελπίδες στους οπαδούς, για την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ. Κάτι που εν τέλει δεν κατάφερε να πετύχει, ενώ ταυτόχρονα, δέχτηκε κριτική για την απόδοση του. Με τον Νασέρ Αλ Κελαϊφί, να είναι σίγουρος ότι την επόμενη σεζόν, ο 35χρονος θα δείξει τον καλύτερο εαυτό του.
Μπορεί ο Αργεντινός, να μην έφερε το πολυπόθητο ευρωπαϊκό τρόπαιο στην Παρί, αλλά έφερε τεράστιο κέρδος. Καθώς οι ομάδα χάρη σε αυτόν, εξασφάλισε τεράστια χρηματικά ποσά.
Όπως ανέφερε και η Ισπανική εφημερίδα “Marca”, οι Παριζιάνοι εξασφάλισαν ένα ποσό, γύρω στα 700 εκατομμύρια ευρώ. Από την άφιξη του Λιονέλ Μέσι στην ομάδα. Ενώ ο σύλλογος, δεν έχει ξαναδεί ποτέ τέτοια έσοδα, μέσα σε μια μόλις σεζόν.
Ο ερχομός του 35χρονου, έφερε στην Παρί, δέκα καινούριες συμφωνίες με χορηγούς. Με τον υπεύθυνο του σχετικού τμήματος, Μαρκ Άρμστρονγκ, να αναφέρει ότι, για συμφωνία που θα τους απέφερε τρία με πέντε εκατομμύρια ευρώ, πλέον μπορούσαν να ζητήσουν από πέντε έως οκτώ.
Εκτός από αυτό, διπλασιάστηκε η αξία του κρυπτονομίσματος του συλλόγου, με αποτέλεσμα να βγάλει γύρω στα 300 εκατομμύρια ευρώ. Ενώ κατάφερε και να σημειώσει ρεκόρ, στις πωλήσεις φανελών. Αφού υπολογίζεται ότι πωλήθηκαν, πάνω από 600.000 φανέλες με το όνομα του Μέσι.
Επίσης οι Παριζιάνοι, είδαν τεράστια άνοδο στις πωλήσεις εισιτηρίων. Όπως και στη νόμιμη μεταπώληση εισιτηρίων, από πλατφόρμα που ελέγχει ο ίδιος ο σύλλογος. Καθώς πολλοί ήταν οι φίλαθλοι, οι οποίοι ήθελαν να δουν τον Αργεντινό να παίζει από κοντά. Ενώ η Παρί Σεν Ζερμέν, είδε επίσης τεράστια αύξηση ακόλουθων, στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.