Λίγες ημέρες πριν αρχίσει Παγκόσμιο Κύπελλο 2022, το δημοσιεύματα θέλουν την διοργανώτρια αρχή να απαγορεύει την πώληση μπύρας κατά την διάρκεια των αναμετρήσεων.
Παγκόσμιο Κύπελλο 2022: Η διοργανώτρια αρχή επιθυμεί την διακοπή πώλησης της μπύρας Budweiser. Μια μπύρα που ανήκει σε έναν από τους μεγαλύτερους χορηγούς της FIFA, την AB Inbev. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν το Reuters, οι New York Times και οι βρετανικοί The Times το αίτημα ικανοποιήθηκε. Κι όλο αυτό, λίγο πριν την έναρξη του τουρνουά. Όσοι βέβαια έχουν εισιτήρια για επαγγελματικές θέσεις, «ζώνες φιλοξενίας», θα μπορούν να λαμβάνουν κανονικά αλκοόλ!
Η κατανάλωση αλκοόλ όμως απαγορεύεται για το κοινό, στο Κατάρ. «Ένα μεγάλο μέρος των οπαδών προέρχεται από τη Μέση Ανατολή και τη Νότια Ασία. Το αλκοόλ δεν παίζει σημαντικό ρόλο στην κουλτούρα εκεί”, τόνισε μια ανώνυμη πηγή στο Reuters . “Η ιδέα ήταν επομένως ότι η παρουσία αλκοόλ δεν θα συμβάλει σε μια ευχάριστη εμπειρία.”
Workers at a World Cup stadium hustling over the weekend to move a beer tent after an edict from Qatar hide sales points to less visible locations around all 8 stadiums amid claims of safety fears. pic.twitter.com/FSnT73JYrj
— tariq panja (@tariqpanja) November 14, 2022
Ο διευθυντής της διεθνούς ένωσης υποστηρικτών Football Supporters Europe, Ρόναν Ιβέιν ανησυχεί για την απόφαση. «Για πολλούς θαυμαστές, που ήδη δεν πίνουν ή είναι συνηθισμένοι σε αυτό το πρωτόκολλο, αυτή είναι μια μικρή λεπτομέρεια. Για αυτούς, το τουρνουά δεν θα αλλάξει», γράφει στο Twitter. «Αλλά με 48 ώρες να απομένουν, μπαίνουμε σε μια επικίνδυνη περιοχή, όπου δεν ισχύουν πλέον οι «συμφωνίες». Αυτό είναι ανησυχητικό»
For many fans, whether they don’t drink alcohol or are used to dry stadium policies at home, this is a detail. It won’t change their tournament.
But with 48h to go, we’ve clearly entered a dangerous territory – where “assurances” don’t matter anymore. This is extremely worrying. https://t.co/jbWj43MRAa
— Ronan Evain (@RonanEvain) November 18, 2022
Η απόφαση βάζει δύσκολα στην παγκόσμια ποδοσφαιρική ομοσπονδία, καθώς έχουν συναφθεί συμβόλαια με τη συγκεκριμένη μάρκα μπύρας αξίας δεκάδων εκατομμυρίων. Η εταιρεία δεν έχει εκδώσει ακόμη επίσημη δήλωση, αλλά έδειξε την αντίδραση της με ένα tweet: «Λοιπόν, αυτό είναι άβολο».