Η Μπαρτσελόνα θα αγωνιστεί με το λογότυπο της ετικέτας του Drake, October’s Very Own (OVO) στη φανέλα του El Clasico εναντίον της Ρεάλ Μαδρίτης την Κυριακή!
Η συγκεκριμένη αλλαγή στις φανέλες της Μπαρτσελόνα, θα γίνει προκειμένου να τιμηθεί ο Καναδός ράπερ Drake. Ο Drake μόλις ξεπέρασε το ορόσημο των 50 δισεκατομμυρίων streams στη μουσική πλατφόρμα.
🦉 @Drake 💙❤
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
Στις αρχές του έτους, η Μπαρτσελόνα σύναψε συμφωνία χορηγίας για τουλάχιστον 4 χρόνια με το Spotify. Ο σύλλογος μάλιστα αποφάσισε να αλλάξει το όνομα του γηπέδου σε Spotify Camp Nou. Μέρος της συμφωνίας είναι και το εξής.. Το Spotify ανοίγει χώρο για μουσικές εκφράσεις στο μπροστινό μέρος της φανέλας της Μπαρτσελόνα μερικές φορές τη σεζόν.
Η ομάδα του Τσάβι θα φοράει τις ειδικές φανέλες με το λογότυπο της επωνυμίας του νικητή των τεσσάρων βραβείων Grammy. Αυτές, κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στο δε ζέσταμα, θα φοράει άλλες φανέλες. Αυτές θα απεικονίζουν το λογότυπο Spotify στο μπροστινό μέρος και το «Drake 50» στο πίσω μέρος.
Η ανακοίνωση της Μπαρτσελόνα για το θέμα
“Η συμμαχία μας με το Spotify υπερβαίνει μια απλή εμπορική σχέση. Είναι μια στρατηγική σχέση μέσω της οποίας επιδιώκουμε να φέρουμε κοντά δύο κόσμους. Κόσμους, που μπορούν να προκαλέσουν συναισθήματα. Τη μουσική και το ποδόσφαιρο”, δήλωσε ο Juli Guiu, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Barcelona.
«Αυτή η πρωτοβουλία είναι άλλο ένα παράδειγμα αυτής της επιθυμίας και του καινοτόμου πνεύματος της συνεργασίας μας.
«Για πρώτη φορά στην ιστορία μας, αντικαθιστούμε το όνομα του κύριου χορηγού μας στο μπροστινό μέρος της φανέλας με έναν διεθνώς αναγνωρισμένο καλλιτέχνη, τον Drake.
“Αυτή η πρωτοβουλία δείχνει τις δυνατότητές μας να γίνουμε μια μοναδική πλατφόρμα. Να προσφέρουμε εμπειρίες που θα μας βοηθήσουν να έρθουμε πιο κοντά στους θαυμαστές μας. Ταυτόχρονα, προσεγγίζουμε νέο κοινό σε όλο τον κόσμο.”
Ο αντιπρόεδρος συνεργασιών του Spotify, Marc Hazan, δήλωσε: «Ήμασταν πραγματικά ενθουσιασμένοι που γιορτάσαμε ένα από τα μεγαλύτερα παιχνίδια της χρονιάς και σηματοδοτήσαμε το ορόσημο του Drake ως ο πρώτος καλλιτέχνης που έφτασε τα 50 δισεκατομμύρια streams.
«Πάντα λέγαμε ότι θέλουμε αυτή η συνεργασία να είναι μια γιορτή οπαδών, παικτών και καλλιτεχνών σε παγκόσμια σκηνή – και δεν υπάρχει μεγαλύτερη σκηνή από το El Clasico».
Το Clasico είναι την επόμενη Κυριακή. Η έναρξη είναι στις 17.15.
Win this exclusive #ElClásico jersey! 🦉
Enter the draw to get this limited edition jersey which is not available in Barça stores 💎
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022