Η Μπαρτσελόνα έκανε μια σούπερ συμφωνία με την Spotify που θα τις αποφέρει μυθικά ποσά και θα την βοηθήσει να αναγεννηθεί.
Είναι γνωστό πως η εταιρία Sportify είναι ο νέος χορηγός της Μπαρτσελόνα. Με τη συμφωνία να είναι εξαιρετική για τον σύλλογο της Καταλονίας, αφού έχει να λαμβάνει απίστευτα ποσά.
Τα οικονομικά της ισπανικής ομάδας δεν ήταν σε καλή βάση. Με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανανεώσει το συμβόλαιο του Λιονέλ Μέσι. Αλλά και να ζητήσει μειώσεις σε αρκετούς ποδοσφαιριστές. Σχεδόν όλοι συμφώνησαν κι έτσι κατάφερε η Μπαρτσελόνα να μπει σε έναν ίσιο δρόμο.
Αλλά συνεχίζει για να μπορέσει να αυξήσει τα έσοδα της και να γίνει πανίσχυρη όπως ήταν παλιά. Το πρώτο βήμα ήταν η εύρεση νέου χορηγού. Η εταιρία Spotify ήταν αυτή που κέρδισε την κούρσα μερά από πολυήμερες διαπραγματεύσεις.
Η συμφωνία έκλεισε για τρία χρόνια και είναι αρκετά επικερδής για την ομάδα της Βαρκελώνης. Πιο συγκεκριμένα θα εισπράξει συνολικά 275 εκατ. ευρώ μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Την αποκάλυψη έκανε η ισπανική εφημερίδα «Mundo Deportivo».
Η συμφωνία αγορά τις εμφανίσεις της ανδρικής και της γυναικείας ομάδας της Μπαρτσελόνα. Αλλά και για τα ρούχα της προπόνησης. Γι’ αυτό οι καταλανοί θα εισπράτουν 62,5 εκατ. ευρώ ετησίως.
Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην έχει έσοδα για το όνομα του γηπέδου.
Από τον προσεχή Ιούλιο το «Καμπ Νόου», μετονομάζεται σε «Spotify Καμπ Νόου» με τον σύλλογο να εισπράττει επιπλέον πέντε εκατομμύρια ευρώ για έξι σεζόν.
Είναι μια καλή αρχή που κάνει η νέα διοίκηση του Ζοάν Λαπόρτα που ανέλαβε πέρσι. Γιατί η Μπαρτσελόνα είχε πάρει την κατηφόρα αναφορικά με τα έσοδα της. Τα προβλήματα ήταν πολλά, ενώ χτυπήθηκε και αυτή από την πανδημία.