Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ συμφώνησε για 10ετή επέκταση της συνεργασίας με την Adidas αξίας τουλάχιστον 900 εκατομμυρίων λιρών (1 δις. ευρώ).
Το νέο συμβόλαιο της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με την γερμανική εταιρεία ισχύει μέχρι τον Ιούνιο του 2035. Το προηγούμενο 10ετές συμβόλαιό είχε αξία 750 εκατομμυρίων λιρών.
Θεωρείται ότι είναι η μεγαλύτερη συμφωνία με εταιρεία αθλητικού ιματισμού στην ιστορία της Premier League, με βάση τα έσοδα ανά σεζόν. Η Τσέλσι υπέγραψε συμβόλαιο 900 εκατομμυρίων λιρών με τη Nike το 2016. Αυτό όμως κάλυπτε μια περίοδο 15 ετών από το 2017.
«Η σχέση μεταξύ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Adidas είναι μια από τις πιο εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Γιουνάιτεντ, Ρίτσαρντ Άρνολντ.
«Με τις ρίζες της στη δεκαετία του 1980, η συνεργασία μας επανεφευρέθηκε την τελευταία δεκαετία. Με μερικά από τα πιο καινοτόμα σχέδια και τεχνολογία σε αθλητικά ρούχα».
Η τελευταία συνεργασία των δύο μερών ξεκίνησε στην αρχή της σεζόν 2015-16. Στο παρελθόν η Adidas “έντυσε” την Γιουνάιτεντ από το 1980-1992.
Οι Αμερικανοί ιδιοκτήτες, η οικογένεια Γκλέιζερ, συνεχίζουν να συζητούν για την πώληση της Γιουνάιτεντ. Η νέα συμφωνία έχει “ελάχιστη εγγύηση μετρητών 900 εκατομμυρίων λιρών, με την επιφύλαξη ορισμένων προσαρμογών”. Σύμφωνα με την τελευταία ετήσια έκθεση της Γιουνάιτεντ, η αρχική συμφωνία με την Adidas συνδέει ένα μέρος των ετήσιων πληρωμών με τη συμμετοχή του συλλόγου στο Champions League.
“Κόφτης” λόγω Champions League!
Η αποτυχία να παίξει στο Champions League για δύο συνεχόμενες σεζόν θα μειώσει τις ετήσιες πληρωμές κατά 30%. Οι τρεις φορές νικητές επιστρέφουν φέτος στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης. Παρά το γεγονός ότι δεν έπαιξε στο Champions League την περασμένη σεζόν, η Γιουνάιτεντ δήλωσε πως ο σύλλογος οδεύει προς ρεκόρ εσόδων.
Η οικογένεια Γκλέιζερ ανέφερε πως ήταν έτοιμη να πουλήσει τον σύλλογο τον Νοέμβριο, αλλά η εξαγορά δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Η Γιουνάιτεντ εξακολουθεί να έχει μεγάλα χρέη που ξεπερνούν τα 950 εκατομμύρια £ συνολικά.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas, Bjorn Gulden, δήλωσε. «Η Adidas και η Manchester United είναι δύο από τις πιο σημαντικές μάρκες στο διεθνές ποδόσφαιρο. Και είναι πολύ φυσικό για εμάς να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας».