You are currently viewing Formula 1: Ο Φερστάπεν την pole position στην Αυστραλία (vids)

Formula 1: Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος και πήρε την pole position για να εκκινήσει πρώτος στο Γκραν Πρι της Αυστραλίας.

Formula 1: Το οποίο θα διεξαχθεί αύριο (2/4) στο Albert Park της Μελβούρνης. Ο Φερστάπεν της Red Bull, ήταν ο ταχύτερος στα δοκιμαστικά. Ενώ τον ακολούθησαν ο Βρετανός, Τζορτζ Ράσελ με Mercedes και ο συμπατριώτης και «ομόσταυλος» του, Λιούϊς Χάμιλτον.

 

Η πρώτη δεκάδα με την σειρά εκκίνησης, έχει ως εξής:

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδός/Red Bull) 1:16.732

2. Τζορτζ Ράσελ (Βρετανός/Mercedes) 1:16.968

3. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανός/Mercedes) 1:17.104

4. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανός/Aston Martin-Mercedes) 1:17.139

5. Κάρλος Σάϊνθ Jr (Ισπανός/Ferrari) 1:17.270

6. Λανς Στρολ (Καναδός/Aston Martin-Mercedes) 1:17.308

7. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονεγάσκος/Ferrari) 1:17.369

8. Αλεξάντερ Αλμπον (Ταϊλανδός/Williams-Mercedes) 1:17.609

9. Πιερ Γκασλί (Γάλλος/Alpine-Renault) 1:17.675

10. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανός/Haas-Ferrari) 1:17.735

Αλλαγή στη McLaren 

Στο μεταξύ παρελθόν από τη θέση του τεχνικού διευθυντή στη McLaren αποτελεί ο Τζέιμς Κι. Η ομάδα της Φόρμουλα Ένα ανακοίνωσε σήμερα (23/3) την αποχώρηση του 51 ετών Βρετανού, στο πλαίσιο μιας σειράς οργανωτικών αλλαγών. Οι οποίες έχουν ως στόχο να δώσουν στη McLaren μια σταθερή βάση για μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Ο νέος επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλα, ο οποίος αντικατέστησε τον Δεκέμβριο τον Αντρέας Ζάιντλ. Αξιολόγησε τη δομή της ομάδας μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Ζακ Μπράουν, στο πλαίσιο ενός πρότζεκτ που η McLaren λέει ότι άρχισε αρκετούς μήνες πριν.

Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν έρχονται μετά από μια περίοδο κάμψης για την ομάδα. Η οποία ήταν τρίτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών του 2020, τέταρτη το 2021 και πέμπτη το 2022, ενώ, μετά τους πρώτους δύο αγώνες του 2023, δεν έχει βαθμολογηθεί.

Η McLaren αποφάσισε να απομακρυνθεί από τη δομή του ενός και μοναδικού τεχνικού διευθυντή. Που θα επιβλέπει την όλη λειτουργία, και να την αντικαταστήσει με μια ομάδα με τρεις εξειδικευμένους ρόλους.

Έτσι, ο Πίτερ Προδρόμου, ο οποίος διαθέτει 32 χρόνια εμπειρίας στη Φόρμουλα Ένα, αναλαμβάνει το ρόλο του τεχνικού διευθυντή σε θέματα αεροδυναμικής, ο Νταβίντ Σάντσεζ, ο οποίος επιστρέφει μετά από μια δεκαετία στη Ferrari και θα αναλάβει καθήκοντα την 1η Ιανουαρίου 2024, θα είναι υπεύθυνος για θέματα που αφορούν τη γενική ιδέα και την απόδοση του μονοθεσίου, ενώ ο Νιλ Χούλντεϊ αναβαθμίζεται στην προσφάτως δημιουργηθείσα θέση του τεχνικού διευθυντή σε θέματα μηχανικής και σχεδιασμού. Οι τρεις άνδρες θα αναφέρονται απευθείας στον Στέλα.