You are currently viewing Facebook: Γίνεται Meta, με εικονική πραγματικότητα – Τι είναι, τι νέο φέρνει
Το Facebook περνάει στην εποχή Meta, όπως ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκεμπεργκ με την εικονική πραγματικότητα να είναι αυτό που ποντάρει.

Το Facebook περνάει στην εποχή Meta, όπως ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκεμπεργκ με την εικονική πραγματικότητα να είναι αυτό που ποντάρει.

Το γεγονός πως το Facebook θα αλλάξει ονομασία σε Meta, ήταν γνωστό καιρό τώρα. Με τον Ζούκερμπεργκ να κάνει επίσημο την Πέμπτη (28/10).

Μάλιστα ο ιδρυτής του Facebook εξήγησε πως εμπνεύστηκε από την ελληνική λέξη μετά. Αφού και ο ίδιος έχει σπουδάσει την ελληνική γλώσσα.

Όπως έγινε γνωστό από τον Ζούκεμπεργκ, το σήμα του Facebook στην ιστοσελίδα του. Και στις πλατφόρμες των κινητών θα μείνει ως έχει. Όμως η μητρική Facebook Inc., στην οποία ανήκουν Instagram and WhatsApp, θα αποκτήσει νέο τίτλο.

«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε», δήλωσε ο συνιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Μετά το ιστορικών διαστάσεων μπλακ άουτ που άνοιξε ευρύ πεδίο συζητήσεων. Για την πολιτική του τεχνολογικού κολοσσού όσον αφορά στην προστασία προσωπικών δεδομένων. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας οργάνωσε ειδική εκδήλωση για την καινοτομία που ακούει στο όνομα metaverse.

Τι είναι όμως το Meta; Η εικονική πραγματικότητα; Αυτό που ζεις στην καθημερινότητα σου, το μεταφέρεις στην οθόνη. Βάζεις και το ολόγραμμα σου και αρχίζεις να παίζεις.

Σαν να είσαι εσύ στην πραγματικότητα, αλλά σε έναν κόσμο που είναι εντός οθόνης.

Αυτό είναι το Meta

«Στο Metaverse» θα μπορείς να κάνεις ό,τι μπορείς να φανταστείς. Να έρθεις σε επαφή με φίλους και οικογένεια, να δουλέψεις, να μάθεις, να παίξεις, να ψωνίσεις, να δημιουργήσεις. Και να βρεις καινούριες εμπειρίες που δεν έχουν σχέση με αυτά που σκεφτόμαστε για τους υπολογιστές και τα τηλέφωνα του σήμερα.

Στο μέλλον θα μπορείς να τηλεμεταφέρεσαι αμέσως ως ολόγραμμα για να είσαι στο γραφείο χωρίς να μετακινηθείς, να είσαι σε μια συναυλία με φίλους, ή στο σαλόνι των γονιών σου για να συζητήσετε», αναφέρει.

Η αλλσγή ξεκίνησε ήδη. Και θα αρχίσει να φαίνεται σε όλους τους χρήστες. Επίσης θα αλλάξει και το messenger. Και φυσικά υπάρχει προσμονή γι’ αυτό το νέο, που ο Ζούκερμπεργκ επένδυσε 50 εκατ. δολάρια.