You are currently viewing F1: Ο Φερστάπεν απόλυτος κυρίαρχος και στο Μονακό

F1 – GP Μονακό: Ο ασταμάτητος και αδιάβροχος Φερστάπεν πανηγύρισε στο Πριγκιπάτο την τέταρτη του νική για τη σεζόν

Για μια ακόμη φορά ο Φερστάπεν απέδειξε ότι δε τον σταματάει τίποτα. Ούτε καν η βροχή, που έπεσεε πυκνή, δυσκολεύοντας την κούρσα στο GP του Μονακό. Η εξαιρετική του κρίση και η απίστευτη οδήγηση του, ανέβασαν τον Ολλανδό πιλότο στο ψηλότερο βάθρο για μια ακόμη φορά. Είναι η δεύτερη σερί και τέταρτη συνολικά νίκη του Φερστάπεν για τη φετινή σεζόν της F1. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσαν οι Φερνάντο Αλόνσο στη δεύτερη θέση κι ο Εστεμπάν Οκόν στην τρίτη.

Η επιλογή γόμας στην αρχή του αγώνα φάνηκε να ήταν καθοριστική για το αποτέλεσμα. Ο Φερστάπεν επέλεξε για την εκκίνηση τη μέση γόμα, ενώ ο Αλόνσο τη σκληρή. Ισπανός και Aston Martin πόνταραν στο ότι η σκληρή γόμα θα τους έδινε την πολυτέλεια να εκμεταλλευτούν μια (πολύ πιθανή) περίοδο οχήματος ασφαλείας μετά το μέσον του αγώνα. Πίστευψαν πως αυτό θα μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν για να περάσουν τον Φερστάπεν μέσω των πιτς.

Η έμπειρη ομάδα της Red Bull κατάλαβε το σκεπτικό του Αλόνσο. Όταν η κούρσα ξεκίνησε, ο Φερστάπεν εξασφάλισε από τους πρώτους κιόλας γύρους, διαφορά 11” από τον Αλόνσο.  Μια διαφορά που, μέχρι και αρκετά αργότερα, συνέχισε να τη συντηρεί στα περίπου 9 δευτερόλεπτα από τον Ισπανό. Επιπλέον, ο Ολλανδός κράτησε τη μέση γόμα για 52 γύρους. Να σημειώσουμε πως η αντοχή της σύμφωνα με την Pirelli, είναι στους 42 γύρους.

Η δικαίωση

Όταν η εντελώς απρόσμενη δυνατή βροχή άρχισε, η ομάδα της Red Bull δικαιώθηκε. Την ακριβώς σωστή στιγμή ο Φερστάπεν μπήκε στα πιτς για να βάλει τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά. Αν δεν είχε με τόση οδηγική τέχνη προστατεύσει τη μέση γόμα του -χωρίς να χάνει καθόλου χρόνο- στους προηγούμενους 51 γύρους, τότε θα χρειαζόταν να μπει στα πιτς. Έτσι, η Aston Martin θα έβγαινε κερδισμένη από τη στρατηγική της επιλογή για την εκκίνηση.

Η βροχή συνέχισε να δυναμώνει, δημιουργώντας ένα μικρό χάος στην πίστα του Πριγκιπάτου. Παραδόξως, όμως, κανένα αυτοκίνητο δεν έμεινε ακινητοποιημένο στην πίστα. Επίσης, δεν υπήρξε ούτε μία περίοδος αυτοκινήτου ασφαλείας. Ούτε καν εικονικού. Και μέσα σε όλο αυτό το χάος οι τρεις πρώτοι τερμάτισαν ακριβώς στις θέσεις που είχαν εκκινήσει.

Μετά το φετινό ορόσημο της ιστορίας του σπορ, το GP του Μονακό, η F1 ταξιδεύει τώρα απευθείας για τη Βαρκελώνη. Εκεί, το αμέσως επόμενο τριήμερο (2-4 Ιουνίου),  θα διεξαχθεί ο 7ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος.