You are currently viewing Έλον Μασκ: Με 44 δισ. δολάρια που έδωσε για το twitter θα μπορούσε να αγοράσει 15 μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους (pic)

Ο Έλον Μασκ έδωσε 44 δισ. δολάρια για να πάρει το twitter ενώ με τα αυτά τα χρήματα θα μπορούσε να αγοράσει 15 μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους.

Είναι μυθικό το ποσό που δαπάνησε ο Έλον Μασκ. Ο πιο πλούσιος άνθρωπος στο πλανήτη επένδυσε στο twitter. Με 44 δισ. δολάρια προκάλεσε την κοινή γνώμη. Ακόμα γίνεται ντόρος για την συγκεκριμένη του εξαγορά.

Ο άνθρωπος της SpaceX, ο mr Tesla που έχει κάνει απίθανα πράγματα στην τεχνολογία, κάνει κινήσεις που σοκάρουν.

Έτσι το γνωστό σάιτ transfermarkt προχώρησε σε ένα παράδειγμα, με βάση το ποδόσφαιρο. Για να δείξει τι θα μπορούσε να κάνει ο Έλον Μασκ με το μυθικό ποσό που έδωσε.

Πιο συγκεκρικένα θα μπορούσε να αγοράσει 15 μεγάλους ευρωπαϊκούς συλλόγους. Βλέποντας κανείς παρακάτω τις ομάδες, καταλαβαίνει για τι ποσά μιλάμε.

Οι 15 ομάδες που θα μπορούσε να αγοράσει μαζί ο Μασκ:

  1. Μπαρτσελόνα – 4.49 δισ. ευρώ
  2. Ρεάλ Μαδρίτης – 4.48 δισ. ευρώ
  3. Μπάγερν – 3.98 δισ. ευρώ
  4. Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – 3.93 δισ. ευρώ
  5. Λίβερπουλ – 3.87 δισ. ευρώ
  6. Μάντσεστερ Σίτι – 3.77 δισ. ευρώ
  7. Τσέλσι – 3.02 δισ. ευρώ
  8. Άρσεναλ – 2.64 δισ. ευρώ
  9. Παρί – 2.36 δισ. ευρώ
  10. Τότεναμ – 2.17 δισ. ευρώ
  11. Γιουβέντους – 1.84 δισ. ευρώ
  12. Ντόρτμουντ – 1.79 δισ. ευρώ
  13. Ατλέτικο – 0.94 δισ. ευρώ
  14. Ίντερ – 0.70 δισ. ευρώ
  15. Έβερτον – 0.62 δισ. ευρώ

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Transfermarkt (@transfermarkt_official)

 

Είναι εντυπωσιακό όλο αυτό και θα συνεχίσει να είναι θέμα συζήτησης. Από την άλλη μεριά πάντως φέρεται να έχει απώλειες στο χρηματιστήριο. Η μετοχή της Tesla έχει πέσει, αλλά και της SpaceX. Με αποτέλεσμα να έχασε πάνω από 20 δισ. δολάρια τις δύο τελευταίες ημέρες.

Σίγουρα προκάλεσε μια νευρικότητα αυτή η εξαγορά. Περιμένουν όλοι να δουν τι θα γίνει με τις συγκεκριμένες εταιριές, που είναι τα… παιδιά του. Αν θα υπάρξει κάποια επίπτωση. Αν θα επικεντρωθεί περισσότερο στο twitter.

Στην παρούσα φάση γίνονται μόνο εικασίες. Μάλιστα ακούστηκαν πολλά για την γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Πως ίσως γίνει πιο επαγγελματική. Με πολλά να βασίζονται στα χρήματα για να μπορέσει να γίνει κανείς πιο λειτουργικός.

Το σίγουρο είναι πως το marketing μπει και στην ελευθερία του λόγου που υπάρχει στο twitter, θα χάσει.