Για ένατη φορά σε αυτή τη σεζόν, ο Μαξ Φερστάπεν απέδειξε ότι είναι ο κορυφαίος οδηγός της χρονιάς κυριαρχώντας στο GP Ουγγαρίας
Η Red Bull διατήρησε το φετινό αήττητο της και στο GP Ουγγαρίας, όπου ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε για μια ακόμη φορά. Ήταν η έβδομη σερί (και ένατη συνολικά) νίκη του στους μέχρι τώρα 11 γύρους της F1. Κερδίζοντας τον αγώνα στη Βουδαπέστη, ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε τις 44 νίκες στη μέχρι τώρα καριέρα του. Ταυτόχρονα, αύξησε στους 110 τους βαθμούς της διαφοράς του στην κορυφή του πρωταθλήματος. Δίπλα του στο βάθρο τον πλαισίωσαν οι Νόρις και Πέρεζ.
Ο αγώνας
Στον 11ο φετινό γύρο της Formula 1, ο Χάμιλτον είχε την pole position. Παρόλα αυτά, μέχρι την πρώτη στροφή του GP Ουγγαρίας, ο Φερστάπεν κατάφερε και πήρε την πρωτοπορία. Από κει και πέρα, απλά εξαφανίστηκε στον ορίζοντα.
Ο αγώνας εξελίχθηκε με δύο πιτ-στοπς για όλους. Στην εκκίνηση όλοι οι πρωταγωνιστές παρατάχθηκαν με τη μέση γόμα. Εξαίρεση αποετέλεσαν ο Πέρεζ στην 9η θέση που είχε τη σκληρή, ο Σάινθ στην 11η με τη μαλακή και ο Ράσελ στην 18η με τη σκληρή επίσης.
Στα πρώτα πιτ-στοπς η McLaren κάλεσε πρώτον τον Νόρις για τη σκληρή γόμα. Αυτό έγινε στον 17ο γύρο και παρότι βρισκόταν πίσω από τον Πιάστρι. Έτσι με το undercut o Άγγλος πέρασε τον Αυστραλό για τη δεύτερη θέση. Ο Φερστάπεν δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει την πρωτοπορία του. Έκανε τη στάση του στον 23ο γύρο, επιστρέφοντας στην πίστα με διαφορά 5,4” από τον Νόρις.
Όταν θέρμανε τη σκληρή του γόμα ο Φερστάπεν εκτόξευσε τη διαφορά του σε διψήφιο αριθμό. Μάλιστα, έφτασε στα 15” στον 43ο γύρο που η McLaren κάλεσε τον Νόρις για το δεύτερο πιτ-στοπ του. Ο Ολλανδός είχε την πολυτέλεια να περιμένει οκτώ παραπάνω γύρους για το δικό του δεύτερο πιτ-στοπ, χωρίς ποτέ να απειληθεί από τον ταχύτερο ρυθμό της MCL60 με πιο φρέσκια γόμα.
Στο τέλος του αγώνα, με τη μέση γόμα και ελαφρύ φορτίο καυσίμου, οι δύο Mercedes W14 αναγεννήθηκαν. Ως αποτέλεσμα, ο Χάμιλτον κατάφερε να περάσει τον Πιάστρι. Στη συνέχεια, καταδίωξε τον Πέρεζ, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Από την άλλη, ο Ράσελ πέρασε τον Σάινθ για την 7η θέση.
Στο τέλος, ο Σάρλ Λεκλέρ δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων για εκείνη την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα πιτς στο δεύτερο πιτ-στοπ του. Έτσι ο Ράσελ κέρδισε μία ακόμη θέση, την 6η, αφήνοντας τις δύο Ferrari απογοητευτικά και πάλι εκτός της πρώτης εξάδας.
Next stop… Βέλγιο
Ο επόμενος αγώνας της Formula 1, ο τελευταίος πριν το διάλειμμα του Αυγούστου, είναι το GP Βελγίου στο αμέσως επόμενο τριήμερο (28-30/7) όπου θα έχουυμε και αγώνα Sprint στην πίστα του Σπα.