Γαλλικό Grand Prix : Κατατακτήριες. Πρόωρο το φινάλε για τον Μικ Σουμάχερ. Έχασε τον έλεγχο της Haas και κατέληξε στις μπαριέρες του Πολ Ρικάρ.
Μια κακή στιγμή, ένα μικρό γλίστρημα, ήταν αρκετό για να ολοκληρώσει πρόωρα την προσπάθεια του Μικ Σουμάχερ στις κατατακτήριες του Γαλλικού Grand Prix της Formula 1.
Ο νεαρός, έχασε τον έλεγχο της Haas στην έκτη στροφή του Πολ Ρικάρ και στη συνέχεια, έπεσε στις μπαριέρες. Ως αποτέλεσμα ήταν, να καταστρέψει τον εμπρός αριστερό τροχό του. Εκείνη τη στιγμή βρισκόταν στην 14η θέση. Ο Σουμάχερ χάλασε τους γύρους οδηγών που πάλευαν για να μπουν στο Q2. Τελικά, δε βρέθηκε ούτε εκείνος σε αυτό. Η κόκκινη σημαία έπεσε 22″ πριν από την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Η “ισορροπία” με τις Mercedes και RBR στη μάχη κορυφής επανήλθε πλήρως στο Γαλλικό GP, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών – αλλά μόλις 8 χιλιοστά μπροστά από τον Βάλτερι Μπότας.
Αποδόσεις
Στο ίδιο Grand Prix, η ισορροπία μεταξύ των Mercedes και RBR για τη μάχη κορυφής επανήλθε πλήρως. Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών. Παρόλα αυτά, ήταν μόλις 8 χιλιοστά μπροστά από τον Βάλτερι Μπότας.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μπότας πέτυχε αυτόν τον χρόνο με τη μέση γόμα. Δεν κατάφερε να τον βελτιώσει με τη μαλακή που άρχισε να φθείρεται αρκετά πριν τελειώσει ο γρήγορος γύρος.
Πίσω από τις δύο κορυφαίες ομάδες, ταχύτερη ήταν η Alpine. Ο Φερνάντο Αλόνσο πήρε και πάλι την ψυχολογία με το μέρος του, καθώς όχι μόνο πλησίασε τους πρώτους στα τέσσερα δέκατα (και τον Χάμιλτον στο ενάμισι), αλλά σε αντίθεση με το πρωί ήταν τώρα σειρά του να αφήσει τέσσερα δέκατα πίσω τον ομόλογό του, Εστεμπάν Οκόν.
Ανάμεσα στα δύο γαλλικά μονοθέσια βρέθηκε η Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ, ενώ το τέταρτο από τα κορυφαία μονοθέσια των δύο ταχύτερων ομάδων, η RB-Honda του Σέρχιο Πέρεθ, κατέληξε στη 12η θέση καθώς ο Μεξικανός νικητής στο Μπακού ήταν 1 δευτερόλεπτο πιο αργός του Φερστάπεν, με τη μαλακή γόμα.
Τέλος, οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Λανς Στρολ με τις δύο Aston Martin κέρδισαν μόνο τις Williams και τις Haas, και βρέθηκαν αρκετά μακριά από τη μάχη των μέσης δυναμικής ομάδων, αλλά πέτυχαν τους καλύτερους χρόνους τους με τη μέση γόμα.